Ömer Karaköse-Bir Zehra Masalı (Ödüllü Şiir)

Yorumlar

  1. CEKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM


    Bugün senin doğum günün. Bugün mutlu günün. Sen yeni yaşına girebilme heyecanını yaşıyorsun, ben ise böyle özel bir günde yanımda olmamanın üzüntüsünü ve hayal kırıklıklarını yaşıyorum. Benden çok uzaktasın aşkım. Ne kadar çok yanında olmayı istesem bile yanında olamam aşkım. Gelmeni beklemekten başka çarem yok.

    Bugün senin doğum günün ve ben yanında yokum. Sen her günümde yanımda oldun. Ama ben yanında olamıyorum. Elim kolum bağlanmış aşkım. Oysa ki ne hayaller kurmuştum, ne planlar yapmıştım. Doğum günü pastanı bile hazırlamıştım. Ama gelmedin aşkım. Daha doğrusu gelemedin. Elinde olsaydı kesin yanımda olurdun ve beraber kutlardık doğum gününü.

    Bugün senin doğum günün aşkım. Ama bugün yanında olamadım. Sana içimden geçenleri yazdım. Belki yokluğumun yerini tutar diye. Ne yapayım elimden başka bir şey gelmiyor aşkım. Sana verebildiğim tek hediye BENsizlik. Kendimi saymıyorum. Çünkü ben zaten sensiz çaresizim.

    Bugün senin doğum günün aşkım. İyi ki doğdun, iyi ki benimsin! Sende her türlü mutluluğu gördüm ve mutlulukların zirvesine ulaştım. Sen herşeyim oldun, beni hayata tekrar bağladın. Ne kadar çok şükretsem Allah’a azdır. Şükürler olsun Allah’ım sana Hayatımın aşkını ve en büyük mutluluğu bana yaşattığın için!

    Bugün senin doğum günün aşkım. İyi ki doğdun, iyi ki benimsin! Bugün 365 günlük yeni bir sayfa açılıyor. İnşallah her yıl yeni sayfalarını beraber doldururuz, beraber oluruz aşkım. İnşallah bir sonraki doğum gününü Allah görmeyi, beraber olmayı nasip eder ve kutlarız aşkım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder