Sevgiliye özel slayt

Yorumlar

  1. Sen iyi ki doğdun zehra
    Ben iyi ki yaşıyorum ceku
    Ne güzel şey zehra
    Seni hala seviyorum ceku


    Bir kaç mumu üflemek yeterlidir
    Düşmeleri unutup yeni düşler kurmak için.
    Ve biraz da bu yüzdendir
    Doğduğuna pişman insanlar
    Doğum günlerini kutlarlar. cekummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


    Bugün, dün belki de bir iki haftadır düşünüyorum fakat hicbir sey aklima gelmiyor. Ne yapsam ne etsem doğum gününde diye… Bu denli öküz olmam benim sorunum cidden sensizlik ceku gevezeyi aldım dk itibaren senle ortakla başladım dk itibaren sen oldu benim yaşamım senle başladım senle yaşıyorummmmmmmmmm seni çok ama çok seviyorummmmmmmmm uzaktan yahut yakından içinde bulunduğun için teşekkür ederim. Doğdugun için teşekkür ederim. Varlığın için, bunca vakit bana yaşattığın güzel arkadaşlık için teşekkür ederim. O güzel hayatının güzel yada kötü anlarini da benimle yaşadığın için teşekkür ederim. İyi ki varsin.cekummmmm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder