DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN İYİKİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN

Yorumlar

  1. Sen benim özelimsin hayaller kurup da bulamadığım biricik CEKUMMMSUNNNNNN
    Nedensizsin yüreğimde kimi zaman ağlayan kimi zaman gülensin nesin sen
    Yüzünde acıların izlerini okurken şiirler yazsam sana gözlerimde ki her damla yaşımla yeşeren kır çiçeğimsin zehrammm
    Ben mutluluğu sende buluyorum nerdeydin bunca yıl hasret kokan yüreğim yıllar sonra sen inanamıyorum

    Sevgi bu belli olmuyor gecenin karanlığında ansızın çıkıp gelen meşalemsin elimde
    Bana neler oluyor korkuyorum kaybetmekten bulmuşken zaman, zaman düşünüyorum tabi ki seni
    Ben hasretin içinde yoğrulmuşum anılarımda hiç bir sevgi çiçeği göremesin hep boynu bükük benim gibi
    üşüyorum şu an sana yazarken gittin ya ansızın sanki kışı yaşar gibiyim yaz ortasında

    Anlıyorum seni uzak yerlerden olmalıydım senin için tanımasaydım belki de diyorsun seni
    Duygular hiçe sayıyor yakın uzak tanımıyor severse ölümüne var olmak yada olmamak gibi işte
    Satırlar kimi zaman düşündürür insanı ben satırlarımı değil seni düşünüyorum yorgun bir yürekle
    Sayar oldum geleceğin günler özgürlüğe kaçış seninle olacak bitecek bu hasretlik yeter diyeceğim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder