MUTLU YILLAR ABLA...İYİ Kİ DOGDUN:)

Yorumlar

  1. Sen ki benim birtanemmmm zehrammm. Sevdiğim. Sevgi verenim.Cekummmm Sen Sevgimden bir dilim yiyenim. Kendimi işgal altında kalmış bir memleket gibi hissettiğim, hiçbir şeyden tat almadığım, her şeye olan inancımı ve umudumu yitirdiğim, insanlardan köşe bucak kaçıp, kabuğuma saklanmak için çırpındığım ve tüm pencerelerimi kapatmak üzere olduğum bir zamanda karşıma çıkıp, hayatıma anlam kattın. Kıpkısa bir zamanda hayatımın anlamı oldun. İyiki doğdun, iyiki benim oldun seni seviyoruum zehramm.


    Teşekkür etsem, çok yavan be. Bir insan diğerine, ömrünü güzelleştirdiği için yavan bir teşekkür edip kaçabilir mi böyle? Sen nereden geldin sevgilim? Nereden içim dışım oldun böyle..
    Seninle büyümek, ne güzeldi sevgilim. Doğrularımda yüzüme senin kadar içten gülüp, hatalarımda kollarını boynuma senin kadar sıkı dolayanı olmadı hiç. Ne zaman arkama dönüp baksam, hep orada bir yerlerde bana gülümseyen yüzünle karşılaşıyorum. Bana verdiğin ömrün için teşekkür etsem, çok mu basit olur Cekummm?
    Bu gece, hayatıma tekrar iyi ki doğdun. Zehrammmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder