seni seviyorum zehra

Yorumlar

  1. BeğenAntolojimYorumlarPaylaşTweetlePaylaş
    Bir özlemin içinde tutsak kalan yüreğim sensızlığı artık kabul etmıyor
    Bir türlü kabullenmiyor uzaklarda oluşunu
    Sabah uyanıyorum yanımda olmayışın içimdeki hüzünlerı alevlendiriyor
    Gözlerım dalıyor bir yerlere doğru tessellıyı seni düşünmekte buluyorum

    Hani diyorum kendi, kendime günler gelip geciyor hala ulaşamadığım bu sevginin yokluğunda ayakta kalabılecekmiyim
    Saclarını okşamak geliyor içimden sevgimi sana bellı etmek doyasıya sarılmak istıyorum sana

    Ellerini tutmak mutluluğun yolunda beraber yürümek istıyorum seninle
    Haykırmak istiyorum seni seviyorum diye duysun bütün canlılar
    Sen benim için bir ağacın dalı gibisin tutunmak istiyorum dallarına
    Beni benden kopar al götür uzaklara

    Gözlerinin içine bakarak gözlerim değil ağlasin senin için bu yürek
    İşte benim mutluluğum senin yüreğin; gecmışıne bakmıyorum
    İki yürek bir bedene sığarmı benim yüreğimi o bedene koymak istıyorum
    Yanlız kalmasin yüreğin ya beraber ya hiç bu yüreğin adresi orası iyi düşün

    YanıtlaSil

Yorum Gönder