zehrammm

Yorumlar

  1. Cekum, seni ne kadar çok sevdiğim hakkında hiçbir fikrin yok. Bu gezegendeki hiç kimse aşkın nasıl bir şey olduğunu bilmiyor çünkü bu dünyadaki her aşk farklı ve herkes farklı seviyor. Aynı aşk asla iki kez gerçekleşmez zehrammmmmm.

    Seni kimse asla benim gibi sevemez ... Cekum Seni güneşten, aydan, yıldızlardan, elmaslardan, paradan, herşeyden daha çok seviyorum. Dünyada senden daha fazla sevdiğim hiçbir şey yok.

    Seni bütün kalbimle ve ruhumla seviyorum.
    Seni bugün, yarın, gelecek ay, gelecek sene, sonsuza dek seveceğim. Seni her zaman seveceğim.

    Sanırım seninle karşılaştığım için bu dünyadaki en şanslı kişiyim. Seni seviyorum.



    ...

    Seninle ilk tanıştığımda, özel olduğunu biliyordum. Cekummmmmmmmm İçimden bir şeyler hissettim ve bunun harika bir şeyin başlangıcı olduğunun farkına vardım.

    Yaşamın sunabileceği çok şeyin olduğunu, hayatın renkli ve güzel olduğunu görmemi sağladın.

    Sen ve ben sonsuza dek birlikte olacağız umarım bunu biliyorsundur. Hayatımın geri kalanını seninle paylaşmak istiyorum ve senin de aynı şeyleri hissettiğini biliyorum. Birlikte gelecekte atacağımız adımlara karar vereceğiz, ancak eminim aşkımız yolumuza rehberlik edecektir. Hayat yolculuğunu birlikte yöneteceğiz.

    Seni bütün kalbimle seviyorum.

    ...

    Seni seviyorum.Cekummm Belki de bunu anlamam benim için biraz uzun sürdü, ama sen gerçekten benim için teksin.

    Gün sensiz tamamlanamaz. Sen benim gülüşümsün, gözyaşlarım, kahkahalarım, kalbim, ruhum, aşkım, hayatımsın. Sen benim herşeyimsin.

    Asla sensiz olmak istemem. Bu hayat yolculuğunda seninle birlikte yürümek istiyorum.

    Seni şimdi ve sonsuza kadar seviyorum.

    ...

    Seni ne kadar sevdiğimi bilmiyorsun Cekummmm ! Sen, herhangi bir kızın isteyebileceği en iyi erkek arkadaşsın. Ne zaman bir sorunum olsa ve biraz tavsiye almak istesem benim için hepsen varsın. Hayatımın geri kalanını birlikte geçirmek istediğim kişi sensin. Bir gün çocuklarına sahip olmak istiyorum. Seni ne kadar takdir ettiğimi bilmiyorsun, sana hayranım, sana güveniyorum, sana saygı duyuyorum ve koşulsuz olarak seni seviyorum.

    Bunun gerçek aşk olduğundan eminim. Senden uzakta olmak beni delirtiyor ve şu anda bile seninle olmak istiyorum. Bu ayrılığı bir deneme olarak düşündüğümde onunla başa çıkabilirim. Eğer bir gün sonunda seninle olmak için gereken buysa buna katlanabilirim. Evet, tatlım seni bu dünyadaki her şeyden daha çok seviyorum diyerek bu mektuba son veriyorum. Şimdilik unutma. Seni çok seviyorum.

    ...

    Seni en derin tutkuyla seviyorum Cekummm ve birbirimizi her gün görebilmeyi çok isterdim, ancak çok uzakta olduğunu biliyorum.

    Burada olmanı dilediğimi, her gece seni düşündüğümü biliyor muydun? Seni seviyorum, güzel kraliçem. Neler hissettiğimi bilmeni isterim Cekummmmmmmmmmmm.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder